ماشین ریش تراش
نوشته شده توسط : مهران
 

شاید این موضوع  از نظر خانم ها زیاد مهم نباشد اما انها چه می دانند وقتی مجبور باشی هر یک روز یک بار و در برخی مواقع هر  روز یک بار صورت خود را اصلاح کنی یعنی چه؟ نمی دانند که چقدر  همین اصلاح صورت ممکن است وقت گیر و دردسر ساز باشد. مخصوصا زمانیکه بخواهیم به صورت مکرر و هر روز این عمل را انجام دهیم نه تنها سخت بلکه حتی باعث آسیب رساندن به پوست صورتمان نیز خواهیم شد. خشکی و از بین رفتن چربی  پوست و حتی بریگی ناشی از حواس پرتی و مشکلاتی  از این قبیل . حال اگر شما بتوانید به جای استفاده از تیغ و ژیلت از یک ماشین ریش تراش بسیار با کیفیت و خوب استفاده کنید طوریکه حتی اگر هر روز هم خواستید اصلاح کنید هیچ مشکلی وجود نداشته باشد .شما اگر باشید از میان برندهای معروف دوست دارید از کدامیک برای این کار استفاده نمایید؟محصولی که امروز در فروشگاه پستی خرید برای شما اماده کرده ایم از برند فیلیپس می باشد.این ماشین ریش تراش می تواند با دارا بودن سه تیغ بسیار تیز به راحتی عمل اصلاح را انجام دهد و در عرض چند دقیقه صورتی صاف و یکدست را به شما تحویل دهد.

 

  

اگر تا به امروز رویای یک اصلاح یکدست و بدون دردسر را داشته اید از این پس با داشتن این ماشین ریش تراش این دیگر یک رویا نخواهد بود.شما در کمترین زمان ممکن می توانید بهترین نتیجه را دریافت نمایید.ریش تراش فیلیپس همانطور که می دانید یکی از بهترین محصولات در این زمینه است و در سراسر دنیا این رند معروف شناخته شده است.نحوه طراحی و قرار گرفتن تیغه ها بروی دستگاه و نحوه قرار گرفتن انها بروی صورت شما انقدر دقیق و منطبق بر استانداردهای روز است که نتیجه ان یک اصلاح شیک و یکدست خواهد شد.شما می توانید برای تهیه این محصول همین الان بروی دکمه خرید پستی کنار محصول کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید .ما یکی از بهترین و با کیفیت ترین محصول های موجود در بازار را برای شما در نظر گرفته ایم.دقت کنید مدلی که در حال معرفی به شما هستیم به دلیسل قیمت مناسب و کیفیت بالای ان متاسفانه مورد سو استفاده برخی  قرار گرفته و دقیقا مدل تقلبی ان نیز وارد بازار شده است.تنها تضمین یک اصلاح خوب با ماشین ریش تراش اصلی فیلیپس امکان پذیر است و قطعا ماشین های تقلبی ودرجه دوم نمی توانند ان چیزی که شما انتظار دارید را بر /اورده نمایند.

 

 

ما همراه با این محصول یک جعبه مخصوص و یک شانه تنظیف نیز خدمتتان ارسال خواهیم کرد.شما می توانید جهت سفارش ماشین ریش تراش فوق همین الان با همکاران ما تماس گرفته و درخواست خود را ثبت نمایید.ما به صورت 24 ساعته منتظر سوالات شما و درخواست های شما هستیم.شماره های 09390998711 یا 09392739838 راه های ارتباطی ما و شما می باشد.شما برای شارز این دستگاه می بایست از برق شهری استفاده کنید و بعد از هر بار شارز تا مدت ها بدون نیاز به شارژ مجدد می توانید از /ان استفاده نمایید.شما از این محصول می توانید به عنوان یک هدیه ماندگار برای همسر و یا پدر خود استفاده نمایید و موجبات خوشحالی انها شوید.هر مردی از داشتن یک ماشین ریش تراش با کیفیت و خوب خوشحال و راضی می شود.همین که دیگر برای اصلاح خبری از تیغ و ژیلت نباشد این بزرگترین کمکی است که می توانید به همسران خود کرده باشید.چرا که استفاده مکرر و طولانی مدت از تیغ و ژیلت باعث شکسته شدن پوست صورت می شود و در سال های میانسالی صورت شما مانند صورت پیرمدهای 70 ساله خواهد شد. از همین الان به فکر باشید و با کمی هزینه سلامت پوست صورت خود را حفظ کنید.

 

 

 

ما محصولی که رد فروشگاه پستی خرید ارائه کرده ایم را به صورت 100% همراه با گارانتی معتبر خدمتتان ارسال خواهیم کرد. شما از این جهت با خیالی راحت می توانید اقدام به خرید نمایید. در ضمن در حین ارسال کالا و در زمان بسته بندی اگر برای ماشین ریش تراش شما مشکلی رخ دهد و کالا معیوب به دستان شما برسد ما به صورت رایگان آنرا برایتان تعویض خواهیم کرد.این خدمات تنها به خریداران فروشگاه ما داده خواهد شد.

 

 

محصولات دیگر در فروشگاه پستی خرید:

 

ماساژور سر 

 خرید آونک جادویی نیوتون

اموزش بیلیارد 

پرورش درخت انگور





:: بازدید از این مطلب : 454
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 مرداد 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: